Pages

Thursday 3 March 2011

:: EvENt pERtAmA ::

          Bertemu kembali untuk madah seterusnya. Ni post ke dua selepas pertama.haha.. (ye r, xkn ke tiga plak kn). Seperti Islam ajarkn, hari ini adalah lebih baik dari semalam.

          Yang ak ingin maksudkan ialah hari5 kita seterusnya perlulah aka wajiblah lebih baik dari hari semalam. Jadi kiranya post kali ni lebih baik dari sebelum ni yg agak tunggang langgang n serabut. Ye r, for da beginner. For the first time.hahaha =)

Numbor ni mewakili untuk for the first time.
but now,
This showed my posting for the 2nd time.haha..


Jadi marilah ke tajuk asal. Pagi ni sje amek kesempatan yg ada untuk update blog. Hari ini syaperlu  ke KUIS.. tw x KUIS tu apa? Klo xtw, ask yr uncle Google.haha.. Nah say bgi link ni  www.google.com.my cari ye.
Actually KUIS is stand for Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor. Terletak d  Bandar seri putra, Bangi, Selangor.

Huruf A tu r dye terletaknye KUIS


Yang ni dekat lagi. Nak lebih jelas, ask yr uncle Google.haha..

D hadapan Masjid Al-Azhar, KUIS. Permandangan pada waktu malam.


D hadapan Masjid, berhampiran blok pentadbiran n blok Fakulti Teknologi.


          Gambar d atas hanyalah hiasan. Tujuan ke KUIS adalah nk p meeting sat. Mungkin bermalam d sana. Meeting pasal program sok (5/3).  Program as fasi@conduct Program Kepimpinan Pelajar di salah sebuah SRA (Sekolah Rendah Agama) d Sg. Besi. Program tu sehari je.  Tapi sebelum itu, lepas solat Jumaat ni, saya knelah p ke Majid Wilayah yg terletak d Jalan Duta, Kuala Lumpur. Ala.. yg de dlam cerita Syurga Cinta tu. x egat, tngok blek cerita tu k!!! Nak p sini cz nk jumpa pihak pentadbir@imam d sni cz InsyaAllah akan inggu akan datang ni nk buat program d sni plak bersama anak2 yatim. Doakan  semoga Allah makbulkan k!


 Permandangan sekitar Masjid Wilayah, Kuala Lumpur.

Ni map ke Masjid Wilayah untuk mreka yg kurang tahu jalan KL ni.hee~


          Jadi, cukuplah d sni. cz nk wt pe ptot n nk ke destinasi ni. Jumpa lagi sahabat sekalian. Semoga apa yang kita lakukan d berkati oleh Allah swt. Mari berselawat ke atas junjungan kita Nabi Muhamad saw..
 InsyaAllah..

Jadi yg perlu d buat:  1) Pergi KUIS - ambil document
                                2) Masjid wilayah
                                3) Kuis - Meeting
                                  

No comments:

Post a Comment